• Liftservice

  • Machinerichtlijn en keuringen huis- en plateauliften

    Onze platformliften / plateauliften worden geplaatst om diverse niveaus toegankelijk te maken voor personen in een rolstoel of voor hen die anderszins fysieke problemen hebben met het traplopen. Alle door ons geleverde plateauliften zijn ontworpen, geproduceerd en worden geplaatst onder de Europese Machine Richtlijn 2006/42/EG. (Plateauliften vallen derhalve niet onder de Europese richtlijn voor personenliften 98/16/EG). Voor de plateauliften is er in Nederland geen verplichting om de lift te laten keuren door een onafhankelijk keuringsinstituut. Wel bieden we uiteraard servicecontracten aan, zodat uw lift jaarlijks wordt gecontroleerd en onderhouden door onze eigen landelijke servicedienst.

  • MIVA liften

    Onze platformliften / plateauliften zijn geen goederenliften maar specifiek ontwikkelt om niveaus toegankelijk te maken voor rolstoelen en personen die anderszins fysieke beperkingen ondervinden.

  • Topmerken

    Onze plateauliften worden zorgvuldig geselecteerd op functionaliteit, betrouwbaarheid en duurzaamheid. We werken hiervoor nauw samen met een internationaal netwerk van uitsluitend vooraanstaande fabrikanten.

  • Machinerichtlijn

    Al onze liften zijn voorzien van de benodigde certificaten, keuringen en garantie. De plateauliften worden geproduceerd en geplaatst onder de Europese Machine Richtlijn 2006/42/EG.

  • Storingsdienst

    Door liften regelmatig te onderhouden wordt de levensduur verlengd en de veiligheid aantoonbaar verbeterd. Hiervoor worden servicecontracten geboden waarbij zowel de veiligheidsinspectie/keuring en het periodieke onderhoud worden gecombineerd, en volgens richtlijnen van de fabrikant worden uitgevoerd zodat aan de garantievoorwaarden wordt voldaan. In onze service-contracten zijn afspraken over keuringen en onderhoud opgenomen ten aanzien van het oplossen van storingen en het preventief vervangen van onderdelen.

    Doordat we ons beperken tot die productgroepen waarin we gespecialiseerd zijn weten onze monteurs uw lift vaak snel weer operationeel te krijgen, en beschikken we hiervoor over een basis voorraad reserve onderdelen. Toch is het raadzaam om na te denken over alternatieve mogelijkheden indien het in voorkomende situaties niet lukt om uw lift tijdig te repareren. Raadpleeg voor de reactiesnelheid en oplossnelheid de voorwaarden in uw servicecontract of de relevante garantiebepalingen.

  • Storing melden

    Indien u gebruik maakt van onze landelijke servicedienst accepteert u onze leverings/service-voorwaarden en algemeen geldende tarieven conform uw serviceovereenkomst.

    Voor het aanmelden van een storing buiten kantooruren is onze servicedienst 7 dagen per week bereikbaar tot 22.00 uur op telefoonnummer: 06-57 94 41 69.

    Raadpleeg voor de reactiesnelheid / oplossnelheid van uw storing en eventuele kosten hiervoor uw servicecontract of overeengekomen garantievoorwaarden.